Upp och ner.

Det där flytet vändes ganska snart upp och ner. Inombords är allt uppochner och kaosar galet för tillfället. Alldeles för många viljor tillsammans med alldeles för lite ork. Inspirationen finns där, dock när det gäller vår. Känns som att jag gått i ide mer eller mindre och väntar bara på att istiden ska ta slut.
Bloggen är jag också trött på, positiv anda var det här. Hmmm täääääänkt pooosiiiitivt... där satt den, glömde helt bort att berätta detta innan, trumvirvel...drumdrumdrum..... Jag var i Ljungby för första gången i mitt snart arton år långa liv :D Nu känner jag mig lycklig igen!!! 
 
Puzz och kram/ Tjejen som lever mitt i en berg- och dalbana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0