Tio bekännelser

  • Jag har en sjukligt speciell relation till guldtior. Det skär till i hjärtat varje gång jag måste betala med dem, därför händer det ofta att jag hoppar över att köpa saken istället.
  • Jag skriver ner typ allt jag tänker när jag är själv. Jag har alldeles för många tankar och för att underlätta skriver jag ner. Händer också att jag skriver ner mina tankar i smyyyg när jag är med andra, annars kan jag inte slappna av.
  • Jag mår på riktigt dåligt över att mina kläder bor så trångt.
  • I framtiden har jag inget emot att skaffa barn, däremot har jag svårt att tänka mig att dela mitt liv med någon.
  • Jag har enorma kontrollbehov och en del tvångstankar på det.
  • Jag har väldigt svårt att kolla på film. Får en jobbig känsla inom mig och kan absolut inte kocentrera mig på en hel film.
  • Jag har en väldigt stark magkänsla som jag litar på till tusen.
  • Jag har ganska svårt att berätta hur jag mår för folk, vilket leder till att ingen vet allt om mig.
  • Jag avskyr när folk har förutfattade meningar kring mig, t ex att jag kommer få bra betyg på prov osv., jag tar åt mig..väldigt mycket.
  • Jag har väldiga krav på mig själv, i alla lägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0