I fucking did it!

Japp här sitter jag. Dagen innan nyårsafton. Dagen innan årets sista dag. 5 dagar till min 18-årsdag. 
Igår hoppade, dansade och sjöng jag av ren lycka. Igår gick en dröm i uppfyllelse. En dröm jag haft sedan jag blev kallad överviktig i sexan.
Numera kan jag stoltare än tuppen meddela att jag gått ner 20 kilo! För mig slår det allt vad julklappar innebär.

Hur jag gjorde? Gav fan i allt och krängde julgodis trots att hjärnan tjatade emot.
Hur det ska firas? Genom packa, duscha, sjunga, hoppa, vara hög på livet och sedan bege mig mot Nybro framåt kvällskvisten och påbörja firandet av det nya året. Om jag ska vara ärlig känns livet mer än underbart just nu! 
 
Tänkte även dela med mig av en slags årsresume, men det får bli första nästa år. De resterande timmarna av året har jag inte tid.
 
Puss allihopa och ha ett förbannat bra nyår nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: maja

Kan du inte lägga upp en före och efter bild? skulle vara kul att se!!

2012-12-31 @ 13:03:44
Postat av: Emilia

Åh Grattis!! :)
Så fin klänning förresten!

2013-01-02 @ 20:13:25
URL: http://eewmiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0