Det tar tid

Heeeeeeej. Återigen var det ett tag sedan jag skrev något. Kom på mig när jag idag ,bitter som aldrig förr, tyckte att det snurrade alldeles för många tankar att jag tragiskt nog måste få skriva av mig. Eller tycker jag bara om uppmärksamhet Eheheheh, nej. 
Jo men annars då? EN dag kvar i skolan iår. EN liten fjantig dag. EN dag tills jag har gått halv min gymnasietid. Om jag ska vara ärlig känns det förbannat bra! 
Och under min korta bloggpaus har det hänt ett och ett annat. Har bland annat hittat min framtida utbildning och skaffat mig en ny hårfärg.. som förhoppningsvis väljer att bli lite rödare med tiden. Och med det har även inspirationen och motivationen åter hittat tillbaka, yeeeah.
Just nu, i skrivande stund sitter jag även och dunkar jullåtar på min vindsvåning.. All I want for christmas is yoouuu00oooo....
 
 
Som vanligt när jag tar bilder på mig själv ballar det ur aningen mot slutet. Men jag tycker om att upptäcka mig själv från nya vinklar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0