Dessa dagar

 
Just för tillfället är kanske inte inspirationen på topp. Fokuserar mest på att klara av skolan fram till jullovet. Därav en outfitbild i sockiiizar. 
Direkt när jag kom hem från skolan åkte både kamera och stativ fram, bilderna knäpptes och kläderna flög av. Har sedan dess haft fullt upp med att prova kläder inför alla kommande högtider. Oufits som varit bestämda sen någon månad tillbaka har nu blivit provade. Ironiskt nog är just nyårsoutfiten den ända som jag inte är nöjd med. Får se hur det blir med det när plånboken ekar tomt.
 
Nu däremot, nu ska jag tvätta sminkpenslar och efter det väntar ett körtkortstest på mig på internet. Denna gången ska det bannemej gå vägen. Det har jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0